3 kulcsfontosságú tipp a nemzetközi Google Ads kampányodhoz
Szakembereinkkel fordíttattad le a weboldaladat, de azt veszed észre, hogy a fordított oldal látogatóinak száma nem éri el a remélt számot? Nem kell aggódni, mert időbe telik, amíg megtalálják az organikus internetes keresőmotorok.
A nemzetközi weboldaladnak megtalálhatóságát illetően is számos tényezőt kell figyelembe venni. Ahhoz, hogy rövid távon nagyobb forgalmat generáljon, a Google Ads segítségével történő úgynevezett nemzetközi célzás alkalmas.
Ebben a cikkben összefoglaltuk a legjobb tippeket a weboldalad vagy webshopod nemzetközi kampányának létrehozásához.
Mi az a Google Ads?
Ha még nem volt tapasztalatod a Google Ads alkalmazással, akkor röviden bemutatjuk, hogy mi is ez valójában. A Google Ads egy online platform a Google keresőmotoron belüli fizetett hirdetések számára. Szöveges és képi hirdetéseket lehet létrehozni, amelyekkel népszerűsíteni tudod weboldalad vagy terméked, amikor a keresőmotor felhasználói bizonyos általad megadott keresési kifejezéseket használnak. Még több információt a szolgáltatás hivatalos honlapján találsz.
Tipp 1: Fordíttasd le a Google-hirdetéseket anyanyelvi fordítóval!
Ahogyan a weboldal vagy webáruház minden szövegét, úgy a hirdetéseket is érdemes helyesen lefordíttatnod. Még ha úgy döntöttél is, hogy egy marketingügynökséggel dolgozol, egy fordítóirodát is nagyon jól be lehet vonni.
A márkák és jól ismert vállalatok esetében a helytelenül lefordított reklámok gyorsan károsíthatják az imázsukat. De a középvállalkozások is szenvedhetnek a rossz fordításoktól, mivel a rossz vagy hibás szövegek nem tűnnek szakszerűnek, és ennek következtében nem veszik komolyan ezeket. Ezért hadd segítsünk Neked a keresőhirdetések, a display hirdetések szöveges képanyagának és az optimalizált Google Shopping hirdetésekhez szükséges termékadatok fordításában.
Szeretnél többet megtudni a fordítások költségeiről? Akkor kérj egyedi árajánlatot ingyen, mindenféle kötelezettség nélkül.
Tipp 2: Hozz létre országos szintű Google Ads kampányokat egy nyelvvel összekapcsolva!
A nemzetközi Google Ads kampány felépítése fontos sikertényező lehet. Ezért érdemes országonként külön kampányokat létrehozni az adott nyelvvel kombinálva ahelyett, hogy további hirdetési csoportokat adnánk hozzá a meglévő kampányokhoz.
Kampányonként megadhatod a pontos helyet és országot vagy egy hely körüli körzetet, ahol a hirdetéseidet közzé akarod tenni, valamint azt, hogy milyen nyelven jelenjenek meg a hirdetések. A rendszer ezután automatikusan megjeleníti a megfelelő hirdetéseket a felhasználó keresési szokásai és beállításai alapján.
Tipp 3: Figyelj a helyes írásmódra régiónként!
A hirdetések lefordítása az egyik legfontosabb lépés a nemzetközi Google Ads kampány létrehozásában. Természetesen a helyes írásmód elengedhetetlen. Néha olyan regionális finomságokat kell figyelembe venni, amelyeket egy laikus esetleg figyelmen kívül hagy vagy nem ismer. Az olyan szavak, mint a "color" (amerikai angol) és a "colour" (brit angol) ugyanazt jelentik, de másképp írják őket. Hasonlóképpen, az írásjelek használata is eltérő lehet a különböző nyelvekben. Ezek a finomságok nagyban befolyásolhatják a nemzetközi kampány sikerét.
Ezért ajánlatos a fordításokat anyanyelvi fordítóval készíttetni.
Te is szeretnéd, hogy lefordítsuk a Google hirdetéseidet, a kizárandó kulcsszavakat és a hirdetésbővítményeket a nemzetközi hirdetési kampányodhoz? Fordulj hozzánk bizalommal, szívesen adunk tájékoztatást.