Nemzetközi siker: 8 ok, hogy miért érdemes lefordíttatnod a weboldaladat
Van egy fontos igazság: manapság sok sikeres vállalkozás jellemzője, hogy több nyelven is képes kommunikálni ügyfeleivel. A te weboldalad a tökéletes kiindulópont a kultúrák közötti online jelenlétedhez. A többnyelvű weboldalnak számos előnye van. Ha az alábbi pontok közül egy vagy több ponttal azonosulni tudsz, akkor komolyan fontolóra kell venned, hogy lefordíttasd a vállalkozásod weboldalát:
1. Használd ki a terjeszkedés erejét!
Vállalkozásod már tevékenykedik a tengerentúlon vagy üzleti tevékenységed bővítését tervezed? Ha igen, akkor gondoskodnod kell arról, hogy a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatos információk a meglévő vagy potenciális ügyfeleidnek megfelelő - északi, európai, keleti vagy szláv - nyelvén (nyelvein) is rendelkezésre álljanak. Ez a legjobb módja annak, hogy a potenciális ügyfeleid azonosuljanak a markáddal.
2. Tapasztald meg a növekedést a nemzetköziségen keresztül!
A fenntartható vállalkozások a bevételeik alapján növekednek. Ha vállalkozásod növekedése a helyi piacon stagnál, akkor megcélozhatod a külföldi piacokat, ahol növekszik a kereslet a terméked vagy szolgáltatásod iránt. Az eredmény: nagyobb nyereség a vállalkozásod számára.
3. Légy egy lépéssel a konkurencia előtt!
A kulcsszó itt a: versenyelőny, ami erős ösztönző. Ha versenytársaid nem rendelkeznek többnyelvű weboldalakkal, akkor a saját weboldaladat egy fordító segítségével lefordíttathatod, és ezzel előnyben maradhatsz.
4. Támogasd aktívan a márkádat!
Az első benyomás fontos szerepet játszik. Az emberek elkerülhetetlenül az alapján ítélik meg vállalkozásodat, hogy mit látnak, amikor meglátogatják a weboldaladat. Weboldalad megjelenésének és hangulatának a kultúrák közötti közönség számára történő módosítása segíthet abban, hogy bizalmat és hitelességet építs márkád számára, és növeld globális hírnevedet.
5. Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb fordítóirodát!
Egyes üzleti ágazatokban a vállalatoknak szigorú helyi szabályozásoknak kell megfelelniük, amelyek kötelezővé teszik, hogy a termékről vagy szolgáltatásról a helyi nyelven adjanak tájékoztatást. Tipikus példák erre a gyártási és tudományos szolgáltatások. A tapasztalt fordítók rendelkeznek a szakfordításokhoz szükséges szaktudással.
6. Használd ki az e-kereskedelemben rejlő teljes potenciált!
Van egy nemzetközi webáruházad és szeretnéd bővíteni? Ebben az esetben a weboldal lokalizálása valóban sokat számíthat. Az információk más nyelveken, megfelelő pénznemekkel és mértékegységekkel történő nyújtása nagyobb átláthatóságot eredményez az ügyfelek számára, és ezáltal növeli a vállalkozásod forgalmát.
7. Tudj meg többet az ügyfeleidről!
A digitalizáció korában szinte minden weboldal a Google Analytics nyomkövető kód segítségével dolgozik vagy hasonló eszközzel támogatott. Ellenőrizd az Analytics panelt, és figyeld a látogatók földrajzi adatait:
• Hol élnek?
• Milyen nyelven navigálnak a weboldaladon?
• Támogatod ezeket a nyelveket? stb.
8. Javítsd a felhasználói élményedet és SEO teljesítményedet világszerte!
Egy többnyelvű, valamint keresőmotor-optimalizált weboldal segíthet javítani internetes jelenléted rangsorát és láthatóságát. De ne feledd: függetlenül attól, hogy a vállalatod a B2C vagy a B2B elv szerint működik, az ügyfeleiddel való kommunikáció végső soron mindig H2H folyamat (human-to-human).
A nemzetközi online jelenlétre vonatkozó következtetés
A weboldal lokalizációja az egyik legmegfizethetőbb és leghatékonyabb módja az új piacra való belépésnek, és szinte kötelező minden olyan vállalkozás számára, amely a mai digitalizált világban nemzetközileg akar növekedni. A megtérülési lehetőségek szinte határtalanok a weboldalak fordítási költségei tekintetében.
Egyedi és rugalmas! Szívesen támogatunk egy nemzetközi weboldal tartalmi kialakításában. Mi a SZALLASZ fordítóirodánál rendelkezünk a szükséges szakértelemmel ahhoz, hogy nyelvileg helyesen alakítsuk ki landing oldalaidat, blogcikkeidet vagy webáruházadat. Hívj minket vagy küldj nekünk egy e-mailt. Örömmel várjuk megkeresésedet.